Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles» Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que ens hem trobat immersos, sense preparació pr&#...
Tablas de programación: ¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación se presenta la programación de la unidad didáctica «Y ah...
Llibres: Las falsas alternativas: Pedagogia libertaria y nueva educación
El llibre Las falsas alternativas, fruit del treball de tesi de l’autora, és una crítica reflexiva clara, valenta i polèmic...
Generem la necessitat d’escriure a partir del plaer de la lectura
Reescrivim els contes clàssics des d’una perspectiva actual M.a Josep Martínez Garrote A partir de l’àlbum il·lustrat ...
Com t’ha anat avui?
Que hi hagi relació entre l’escola i la família potencia que els infants amb capacitat verbal limitada disposin de recursos per ex...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Què vam aprendre del Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia?
El Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia va tenir una forta influència en el moviment Freinet del nostre país....
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...