En líni@: Interfereixen les famílies en els processos de l’escola?
Comentaris rebuts a la web a partir de l’article d’Eva Harana.
En educació, el poder no pot suplir la manca d’autoritat
Després d’assistir a l’aprovació recent, a Astúries, de l’anomenada Llei d’autoritat del professorat, un ...
Las competencias básicas y la enseñanza de las disciplinas filosóficas
En aquest capítol es vinculen els objectius de les diverses matèries filosòfiques de l’educació secundària ob...
De la competencia a la sabiduría
Avaluar per competències professionals o professionalitzadores implica una gran dificultat per als docents, ja que moltes resulten inacce...
¿Nueva construcción masculina o deconstrucción del género masculino?
Maestras mayores con niños pequeños
Cuando me planteo esta cuestión, y pienso en las diferencias entre maestros mayores y jóvenes, lo primero que me viene a la mente es pr...
Tafonomia a l´educació primària
Tafonomia a l’educació primària Una proposta basada en el mètode científic AADD L’aparició de les metodologies ac...
Contenido del producto 291996
La experiencia de San Benito Ikastola: «Itsasoa hemen hasten da!», «¡El mar comienza aquí mismo!» Este ha sido el lema q...