Si volen, poden
Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària ten...
El profesor investigador de su práctica
Son evidentes la importancia, la multiplicidad y la intensidad de los debates en torno a procesos de reforma a los programas de formació...
Origen social y logro educativo: una mirada a través de PISA
Aquest capítol aborda detalladament les característiques principals de PISA: el contingut de les proves, la interpretació dels re...
Capacidad de planificación y organización del propio trabajo
De vegades la falta d’organització de la feina i la mala gestió del temps per part dels docents suposen moltes dificultats en la s...
Si valorem la creativitat, per què no l’estimulem?
Va de…
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... al que fem de debò. De fer sense pensar... a pe...
Guía simple para evaluar en el aula
Guía simple para evaluar en el aula Manuel Fernández Navas, Noelia Alcaraz Salarirche Nuestra idea es ofrecer una guía que recoja aquel...
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...