Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
Organització dels indicadors de progrés al centre
Evaluar en Música
En l’enfocament per competències, l’avaluació adquireix un paper protagonista que la converteix en motor de l’aprenent...
La función docente y la enseñanza filosófica
Aquest capítol aborda la qüestió de la funció docent i l’ensenyament filosòfic. Es parteix de la idea que el pr...
Implicacions de l’EES en la formació inicial del professorat.
La implantació dels nous títols de grau d'Infantil i de grau de Primària és quelcom més que un canvi de pla d'estudis. Per formar el...