Però…, on és la mama?
En aquest article, miro de fer una petita reflexió sobre una escena amb la qual ens trobem sovint amb alguns nens o nenes que, generalmen...
Be a codemaker! Codificació per a infants creatius
Les noves generacions es mouen entre eines tecnològiques que faciliten el seu aprenentatge diari. Normalment, s’aprèn a emprar ein...
Passem a l’acció
Sabem que hi ha moltes coses que funcionen en el món educatiu. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant a nivell individual com co...
Llegir i escriure en una aula d’educació infantil
Les experiències diàries dels nens i les nenes d’una aula d’educació infantil esdevenen una oportunitat única ...
Documentar las prácticas de aula
Material per a l’alumnat: “El poder de las visualitzacions”
Els punts de vista nous sobre la intel·ligència i els diferents estils de processament dels aprenentatges han de repercutir en l’e...
Didáctica de Historia de la filososfía (planificación , estrategias y recursos didácticos y e...
Aquest capítol tracta de l’ensenyament de la història de la filosofia, de com es pot dissenyar una seqüència d’e...
Què és la classe petita?
La classe petita és l'aspecte pràctic del projecte Escolta'm, en el qual l'escolta activa per part del mestre o de la mestra és una pe...