De l’ús i la menció a la consciència de la llengua
De l’ús i la menció a la consciència de la llengua Entre la funció metalingüística i la metacognitiva Alice Casta&...
El profesorado de los institutos de educación secundaria: estructura, prestigio y acción
Es consideren professionals els professors d’institut? Es proletaritza el professorat d’educació secundària? Constitueix avu...
Virtuali-Tee, la samarreta que permet veure el nostre cos per dintre
Gràcies a la realitat augmentada ens podem endinsar en els sistemes del nostre cos, submergir-nos en el corrent sanguini i viatjar pels p...
Los proyectos en la comunidad de aprendizaje Cruz Blanca
L’experiència que presentem planteja el treball per projectes al segon cicle d’educació infantil, dut a terme dintre d&rsquo...
No podem mirar cap a un altre costat
Introducimos la metodología del aprendizaje basado en problemas (ABP) en el aula de tercero
Ser docente en una sociedad compleja
El cos i jo
Sisè de primària. Inici de curs. Activitat de lectura a l’aula de filosofia. Al personatge del relat se li adorm el braç i ...