Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
Créixer
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Mesures educatives per a alumnat amb altes capacitats
Al present article, s’hi anomenen les mesures educatives més habituals per a nens i nenes amb un talent o més i s’hi expliqu...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
No tens un altre llibre com aquest?
Hi ha llibres que es fan vells de seguida. D’altres, en canvi, conserven la força, la màgia multicolor. Són els llibres fet...
La reflexió sociolingüística a les aules de primària i secundària
En aquest article es proposen una sèrie d’activitats per fer a les aules de primària i secundària, adreçades a promo...
Éléments constitutifs du Bloc de contenus 4: Aspects socioculturels et prise de conscience inte...
Al començament del capítol s’exposen diverses idees sobre la dimensió social i cultural del francès, així com...
Una política educativa basada en evidències
Una inveterada tradició, compartida per tots els governs, és que l'educació se subordina als objectius polítics, no al que funciona. ...