Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Bee-bot per a l’aprenentatge de la numeració
Al llarg dels darrers anys s’ha introduït la robòtica com a recurs per ensenyar continguts relacionats amb les matemàtiques i...
La memòria activa
La discussió sobre l’ús de la memòria és un clàssic en educació. Fins a quin punt els avenços e...
Absentisme local enfront de mobilitat internacional
St. Mary’s, escola pública catòlica situada en un barri popular de Dublín, posseeix una doble realitat a les seves aules. D...
Las escuelas de verano, mucho más que formación del profesorado
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Optimicemos la gestión del tiempo en las reuniones
Magnet, un regal per a la nostra escola
Us presentem una conversa a tres bandes que us ajudarà a conèixer el sentit, el procés i el treball que hem dut a terme a l&rsquo...