Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...
Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’ha inoculat de manera rea...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Escape rooms als centres educatius
Escape rooms als centres educatius Narciso José López García Raquel Bravo Marín Universitat de Castilla-La Manxa Narcisojose.lopez...