Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no sa...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo» ¿Có...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Explicar la història amb molt d’art
Les trobades amb il·lustradors -xerrades o tallers- constitueixen una bona manera d’ensenyar a llegir les imatges. És com quan un ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. El racó digital
Construim la nostra Terra paral·lela
L’article descriu l’experiència realitzada per l’alumnat de cinquè de primària de l’escola La Sèqu...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Se hace camino al andar
Se hace camino al andar La artista Esther Ferrer hace presencia en las aulas de secundaria con la acción realizada por el alumnado de 1.º...
Les noves formacions