Actuar y exigir
Actuar y exigir Trabajar juntos para un cambio más amplio y transformador Somos parte del problema, pero también somos parte de la soluci...
Això va sobre els refugiats?
A l’escola tendim a parlar molt de continguts i de competències, però no sempre trobem la manera d’endinsar-nos en tot plega...
José Eustáquio Romão: «Per un professor freirià, el primer és entendre el sistema simbòlic ...
El 1988, fa 30 anys, la Universitat de Barcelona va atorgar el doctorat honoris causa al pedagog brasiler Paulo Freire. Va ser la primera...
«No estoy de acuerdo con sus vidas»
«No estoy de acuerdo con sus vidas» Cuando se habla con el profesorado sobre los y las adolescentes, surgen las siguientes dudas: ¿es n...
Llegint un àlbum il·lustrat per expressar el model Terra
Aquesta experiència es basa en la reflexió sobre les idees que poden emergir del model Terra a partir de la lectura de l’àl...
La nostra ombra és sempre igual?
Les ombres i els canvis que realitzen desperten l’interès i la curiositat de les criatures des d’edats ben primerenques. En aquest ...
Aprendamos a ser positivamente realistas y evitemos el desánimo. Respuestas saludables
Aprendamos a ser positivamente realistas y evitemos el desánimo. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disf...
Construim la nostra Terra paral·lela
L’article descriu l’experiència realitzada per l’alumnat de cinquè de primària de l’escola La Sèqu...