Joan Cela, director de l’escola bressol Can Dragó. Bona Educació, amb majúscules
En Joan Cela és una d’aquelles veus que et deixen amb un somriure i que et recorden la immensa sort que tenim els que ens dediquem a apre...
Pistes per a l’avaluació: Performances of understanding / Understanding performances
Un projecte d’art en blanc i negre
El desenvolupament del projecte que presentem va tenir lloc durant el darrer trimestre d’un curs escolar a l’escola infantil Luisa Fernan...
Gestió positiva del conflicte
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Formación Profesional: nueva ley, nuevos retos
Formación Profesional: nueva ley, nuevos retos El pasado mes de diciembre de 2021, el Consejo de Ministros aprobó la nueva ley de la Form...
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no sa...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo» ¿Có...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...