Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
Flipped classroom i ABP
L’educació no es pot trobar al marge de tot el que ens envolta, d’aquest món globalitzat. Cal incorporar a la nostra manera ...
L’exposició oral
Preparar una exposició oral no és una activitat senzilla. No només cal tenir alguna cosa a dir, sinó que cal fer-ho atenen...
Dubtar o no dubtar, vet aquí la qüestió
Cicle mitjà. Grup interessant i reflexiu segons la mestra. Quan entro a l’aula, ja iniciada la classe, estan fent un exercici del manual ...
El medi en la pedagogia Freinet
Per a la pedagogia Freinet, el coneixement del medi constitueix una oportunitat per obrir l’escola a la vida de la comunitat en què es tr...
L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
Ciència a l’escola: «Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara? Si no és així,...
Promoure el pensament científic de l’alumnat implica desenvolupar-ne la capacitat d’investigar, de raonar i de comprendre en profun...
Vídeo per sensibilitzar l´aula
L’experiència que presentem està centrada en l’ús del vídeo com a recurs didàctic per a l’est&iac...