En territori amic: El llenguatge de l’espai a l’entrevista
La manera com se situen en l’espai les persones que participen en una entrevista dona informació no verbal sobre la relació que s&...
El programa «Aprender competencias básicas para la vida: un ejemplo de integración del curríc...
En aquest capítol es descriu una experiència pionera a tot l’Estat d’integració del currículum formal i curr&i...
De balenes i quissos
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La concreción curricular de las competencias básicas en el aula: la feria de las ciencias (Tene...
La incorporació de les competències bàsiques al currículum de l’aula pot adoptar diverses formes. L’experi&egr...
Un pla d’equip entre alumnes i professors
La programació és un element fonamental de la nostra tasca docent. En aquest article, hi presentem l’experiència del col&mi...
La concreción curricular de las competencias y su evaluación a través de matrices generales y ...
Aquest capítol presenta algunes mostres de l’excel·lent treball dut a terme pels centres de professorat de la província de ...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
La evaluación de las comeptencias básicas