El nacionalismo lingüístico: una ideología destructiva.
Ana López-Navajas: «Transmetem una cultura sense dones, esbiaixada i amputada»
El seu estudi «La ausencia de las mujeres en los contenidos de la ESO» mostra que solament hi ha un 7,6% de presència femenina als ...
La gestió i la convivència del claustre a l’educació secundària
La qualitat de la convivència del professorat repercuteix en el clima del centre i directament a les aules. L’equip directiu ha de prepar...
Què se n’ha fet, de l’educació primerenca?
Decàleg de competències de l’ensenyant.
En aquest article, hi proposam un currículum per competències i hi reflexionam entorn d'una proposta de deu competències indispensable...
La recomanació de…
Recomanacions de Pilar Pérez Esteve.
Valorar les altres rutines
És tan present la formació a l’etapa 0-3 als estudis universitaris com a l’etapa 3-6?
La necessitat de poder disposar de mestres ben formats és una qüestió considerada, cada vegada més, clau per millorar la qua...