Aprender a aprender a través de las lenguas extranjeras
La experiencia pedagógica tuvo lugar, durante los años 2004-2006, en el CEIP Pompeu Fabra de Vilanova del Camí (Anoia), que se halla e...
Recursos per a l'aula: Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories
Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories A continuació presentem una proposta didàctica basada en diverses ...
Sembrando el Futuro, projecte ambiental de l’ApS
En el marc del projecte Sembrando el Futuro es presenta una experiència d’aprenentatge servei en què es pretén incidir en l’...
L´escola com a base segura per a infants i famílies
La vida en la escuela: hablar, escuchar, leer, escribir…
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
Movent el cos, l’emoció i la creativitat pel territori de l’aula
En el present article, s’hi mostra una experiència d’audició activa on la pròpia música, la interpretaci&oacut...
La evaluación de la competencia lingüística y audiovisual
Hoy día, realmente nadie sabe evaluar competencias, salvo indudablemente en la formación profesional.(Perrenoud, 2004)Resulta paradóji...