I l’escola ¿com aprèn?
Qui acull l’ensenyant que fa alguns cursos que treballa a l’escola? Com deixem entrar (i sortir) el món i la complexitat de les nos...
Material para el alumnado: ¡Pongámonos a escribir notas!
«Volem construir un Molí de Dalt per poder-hi jugar amb els Playmobil»
Aquest article descriu un projecte col·lectiu d’aula amb una intenció clara i manifesta des del primer moment. És un proc&e...
Conversar: una xarxa de comunicació a l’escola.
Immerses en el fil conductor de les IX Jornades, volíem provocar un debat que, a partir de les realitats de les nostres pràctiques, ens...
Conte: Quin embolic de família!
Alfabetización digital: lectores críticos y creativos
Nos encontramos en un contexto sociocultural caracterizado por una fuerte crisis de los modelos de autoridad y mediación, donde cada vez...
La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...