Aules sense homofòbia: aprenent a transeducar
Creences i valors
Les creences i els valors, en íntima relació, s’assumeixen per «pluja fina» o a través «d’un impact...
La lectura i l’escriptura, una aposta segura
Els llibres ajuden els infants a extreure el que amaguen al seu interior i els empeny a penetrar en els pensaments, les idees i les maner...
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Les dures condicions de l’escola rural a Burkina Faso
Les condicions de l’escola rural a Burkina Faso són difícils. L’alumnat assisteix a classes construïdes amb palla, on e...
Un altre cop, la direcció escolar relegada
Un altre cop, la direcció escolar relegada Com han constatat (i lamentat) la Federació d’Associacions de Directius de Centres Educatiu...
Milena en qüestió