Recuperant l’alè: famílies en procés de desacceleració.
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
En la escuela, el futuro ya no es el pasado, o sí. Nuevos currículos, nuevos materiales
Dos escenaris són els que es donen a conèixer en aquest capítol: en un el món camina en una direcció i incorpora no...
Los equipos cooperativos fijos o estables: Una forma organizativa indispensable para el desarroll...
Los abecedarios
Estamos hechos de adjetivos, y de verbos, y de pronombres, y de preposiciones, y de adverbios... Mediante las palabras, nos atrevemos a i...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’ha inoculat de manera rea...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
Plats amb art