La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’aprenentatge. Si basem la nostra pr&#...
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia Para la mayoría, el verano ha servido de transición. Dejaron en junio una parte singular de s...
Estacions d’aprenentatge: Una proposta per cooperar i aprendre
Aquest article presenta una experiència de treball amb estacions d’aprenentatge a primària que constitueix una estratègia m...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
De l’hort a la gestió de la diversitat.
L'hort escolar és un context privilegiat d'aprenentatge que permet relacionar els aspectes vivencials i els reptes cognitius dels infant...
Pierre Bovet
Repensar la educación con el instinto bélico de la infancia La violencia es una amenaza del siglo XXI. Es evidente que la guerra, la luch...
Noticias de interés
El projecte plurilingüe i intercultural de l’escola catalana
L’evolució en els usos lingüístics i el nou context sociolingüístic requereixen una modificació del model ...