Grupos interactivos: una opción que transforma el aula
Contexto profesional de la experiencia con grupos interactivosCon cuarenta años de experiencia laboral en el desempeño como profesora d...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
Los salvadores del planeta ¡en acción!
Los salvadores del planeta ¡en acción! «El medio ambiente nos une» En los lugares más desfavorecidos de nuestra sociedad, se ...
Construir la ficció a l´aula virtual
Construir la ficció a l’aula virtual María Isabel Gracida Juárez Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM) El prese...
El coaching com a eina d’intervenció amb famílies?
Jo t´ensenyo espanyol. Un projecte d’ApS
En aquest projecte, basat en la metodologia d’aprenentatge servei a la comunitat, un grup d’alumnes de tercer de primària d’u...
L’educació alternativa
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...