¿Árboles o portátiles?
Mientras las investigaciones alertan sobre los riesgos psicológicos de pasar más de dos horas diarias frente al ordenador y muchos padr...
Grupos interactivos en el IES Mungia
El IES Mungia cuenta con un alumnado culturalmente diverso de unos ochocientos alumnos y alumnas. Los grupos son heterogéneos y el alumn...
Porta oberta al valor, als valors de l´educació pública
Porta oberta al valor, als valors de l’educació pública El concepte d’ escola pública s’ha anat definint i redefinint...
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Ovide Decroly
Ovide Decroly El retorno a la naturaleza: ¿un desafío en tiempo de pandemias? Durante la primera mitad del siglo pasado se consolidaron a...
Una exposició virtual sobre l´holocaust
Una exposició virtual sobre l’holocaust Adaptar-se a temps de pandèmia José Ignacio Madalena Calvo IES Ausiàs March. Manises...
Una mirada a la pedagogia lenta en l’educació
Material per a l’alumnat: Connectem les audicions musicals amb el Makey Makey
En aquest article es presenta una proposta didàctica que té com a objectiu treballar una audició musical a través de la in...