Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
L’essencial és invisible als ulls, o com educar l’essencial i fer-ho visible
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
Biblioteca de Aula: Sunakay
BIBLIOTECA DE AULA Sunakay MARTÍ, M.; SALOMÓN, X. (il.) Barcelona. Flamboyant, 2021 Sunakay es una advertencia: nuestro planeta está am...
STEAM al toll: integrant tecnologia i natura
Es presenta un projecte que combina l’enfocament naturalista amb l’ús de les tecnologies, les xarxes socials i l’expressió...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagat...
Van arribar a la jubilació fa uns quants anys, però no han deixat mai de sentir-se mestres. Per això, la Dolors Ferrer i la Lupe ...
Renaturalitzar l’escola per humanitzar la infància
Movent el cos, l’emoció i la creativitat pel territori de l’aula
En el present article, s’hi mostra una experiència d’audició activa on la pròpia música, la interpretaci&oacut...