«De gran vull ser…». L´argumentació oral (i escrita) pas a pas
«De gran vull ser...». L’argumentació oral (i escrita) pas a pas Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol L’art...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para h...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para hacer partícipe al alumnado de las necesi...
Intervención comunitaria a través del arte
Una experiencia en la escuela rural con alumnos de educación primaria Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega Este artículo present...
Contenido del producto 287583
Les reunions amb les famílies a secundària
Avenços, desafiaments i riscos en el camí de la personalització
Els avenços en la manera d’entendre l’aprenentatge faciliten que molts centres ja realitzin experiències de personalitzaci&o...
Marina Via Coll-Vinent, estudiant del grau d’Infantil. «Ser mestra, una manera d’estar»
«No sé dir en quin moment vaig descobrir que volia dedicar-me a l’educació. De sempre, em sembla. Als 15 anys, a l’esp...
De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...