IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
De pati a jardí, l’espai com a tercer docent
Mercès a l’esforç de tota la comunitat educativa del col·legi Lourdes FUHEM, hem transformat el pati de l’escola infa...
José Vicente Serna: «L´educació emocional hauria de ser obligatòria en moltes carreres, i en...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Creativitat
La necessitat creativa neix de la nostra disconformitat amb el món, del difícil encaix que representa viure i conviure en un entorn que ...
El manteniment de la cultura de centre
La cultura d’un centre és dinàmica. Es troba en un procés d’actualització constant. Per tal que aquesta constr...
Metodologías participativas en secundaria
De les paraules a les idees
La literatura infantil actual segueix uns patrons en els quals solen ser presents l’èxit i l’alegria. La fantasia, els ésser...