Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
Resolució de conflictes
Els conflictes són inherents a les relacions humanes. La convivència en el si de qualsevol institució formal o informal comporta ...
Refuerzo para la autosuperación
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
El plaer d´aprendre, el valor de l´escola
Adquirir el plaer d’aprendre, de comprendre o d’intuir és l’objectiu més important de l’escola. Ser conscients d...
“Aquest nen no para ni un moment!” Com es pot detectar un possible trastorn per dèficit d’atenci...
«El meu nen no para ni un moment, contesta malament i no m'obeeix, això porta problemes a casa i amb la seva germana. Només vol parlar...
Teatro de padres y madres
¡Empieza la función! Padres y madres de la escuela Brasil de Barcelona hacen espectáculo. Es viernes por la tarde. Todo está a punto....
La competencia social en la orientación del autoempleo
En las dos últimas décadas en los países de la Unión Europea el sistema de empleo ha cambiado mucho, afectando a la gestión de los r...
El débil compromiso con la educación en valores
La educación en valores, bajo denominaciones diferentes -educación moral y cívica, educación para la convivencia, educación en derec...