Unes altres rutines enriquidores per al 0-3
«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
La participació de la infància en la seva pròpia educació.
Com podem aconseguir que l'alumnat prengui part activa i s'impliqui en el seu procés d'aprenentatge? Per treballar aquesta pregunta, tin...
Què ens diu la recerca científica: Aprenentatge en entorns virtuals
Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual d’aprenentatge a l’a...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Els mitjans audiovisuals per millorar la competència en comunicació lingüística
El llenguatge audiovisual és inherent als nous nadius digitals. El nostre alumnat ha crescut envoltat d’estímuls multimèdia...
L’Aladí i els dolents
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
Stephen Ball: Educar o mesurar? «L’educació orientada a proves externes limita el desenvolupame...
La conversa amb aquest sociòleg britànic ens il·lustra de manera planera sobre com convergeix el neoconservadorisme espanyol que ...