L’Aladí i els dolents
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
Harmonia. Respostes saludables
Harmonia. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista...
Ensenyar a l’escola rural més austral del món
L’escola rural més austral del món es troba a la República d’Argentina. Es tracta de l’Escuela Provincial N°...
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
Francisco Sanz: «Conèixer els sentiments del nostre alumnat en episodis com aquests ens pot ser...
L’excepcionalitat del que està tenint lloc actualment fa que el retrat que us presentem també sigui excepcional. Aquesta vegada aq...
Pedagogies emergents, innovació?
En aquest article d'opinió, M. Concepción Torres reflexiona sobre les pedagogies emergents.
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor La escuela Lavínia, de Barcelona, ha incorporado dentro de su p...
Woices. Aprendizaje compartido, a través de tareas competenciales
La invasión de propuestas tecnológicas de todo tipo es algo que no pasa desapercibido para nadie. Desde la perspectiva del docente, se ...