Construim la nostra Terra paral·lela
L’article descriu l’experiència realitzada per l’alumnat de cinquè de primària de l’escola La Sèqu...
Enderrocar els murs de l´aula
Los comedores escolares a debate
Tertúlies literàries dialògiques
Compartir la lectura contribueix a construir el coneixement, atorga valor a la paraula, a l’opinió amb base argumentada i ajuda a crear e...
Les pedres: El pes del nom.
Læactivitat que descrivim a continuació està situada en el marc de la lectoescriptura. Læobjectiu que persegueix és acostar læinfan...
Conclusión: ¿Competencias, otros saberes o herramientas para aprender?
A mode de reflexió, aquest capítol preveu a grans trets el paper que acompleixen les competències en l’àmbit educati...
Aprender a vivir con otros en contextos de dificultad social
Esta experiencia surge en un centro de secundaria, situado al sur de la ciudad de Madrid, donde conviven jóvenes autóctonos, de familia...
Propuesta didáctica: ¿Quién soy?