Confiamos en los niños y ellos lo saben
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
Artistes, músics i actors.
Aquest treball es realitza en les dues aules de P4 de l'Escola Narcís Monturiol de Roses. Les dues classes es reparteixen en tres grups ...
Postfacio: Prolongar y construir un debate necesario
Innovación para la sociedad del cambio climático
ContextualizaciónClimánticaEste proyecto inició su andadura en los centros de secundaria de Galicia durante el curso 2006-2007, como r...
Aprendre a cuidar-nos
Aprendre a cuidar-nos Edurne Aizpurua Mendizabal, Rakel Benitez Benitez, Isaak Aranberri Agirre A Zumaiena concebem l’escola com un espai...
¡Imagina, programa, comparte!
¡Imagina, programa, comparte! Scratch como herramienta de aprendizaje al servicio de la comunidad Susanna Tuset Munné ¿Es posible una e...
Olga Parés, directora de l’escola Otogesa, de Maials (Lleida): «Volem canviar la forma com trebal...
Va marxar de Lleida ciutat a Maials, un poble de menys de mil habitants a 36 km de la capital del Segrià, per amor. Però els inicis no va...