La evaluación de la competencia social y ciudadana
El concepto de evaluación en el marco del aprendizaje competencialLa LOE (2006) introduce un mayor nivel de complejidad en la evaluació...
Recomanacions de Bibliomèdia: Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall CAMPOMAR, E.; CARRANZA, A. PONS, C.; BERNAT, E. (il·l.) Tarragona. Ta...
Aprender más allá del interior
Aprender más allá del interior Mar Hurtado Parras Maestra de la escuela El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona) Estamos s...
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín El altar de muertos, en el marco del Proy...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Innovació i tradició
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
Educar persones i no futurs robots
Un missatge personal per al professorat de primària, com una opinió barrejada de vivències d’algú de secundàr...