La escuela frente a la victimización infantil
La escuela frente a la victimización infantil Un panorama de las notificaciones de casos de riesgo a instituciones externas Ana Martina G...
Docència confinada: valorar el que és essencial
Docència confinada: valorar el que és essencial Redacció d’un episodi del Quixot Rosalía Delgado Girón Institut 9 de Sa...
Ni sura ni s’enfonsa
És possible iniciar el model de forces a l’educació primària? Francisco José Castillo Hernández, María Rut Jim...
Literatura infantil i autoestima
La lectura exerceix efectes positius en el creixement dels infants. Quan llegim som capaços d’emocionar-nos, de gaudir, de distreure&rsqu...
La màquina del temps. Un projecte interdisciplinari vertebrat des de l’educació física
Vertebrar des de l’orientació i des de les activitats artisticoexpressives és l’objectiu d’aquest projecte interdiscip...
Una experiència de comerç just al centre
En aquest article, hi presentem una unitat de treball sobre comerç just que es va realitzar entre tot l’equip docent de la nostra escola,...
La «buena» comunicación: imprescindible para cuidarnos
Experiències educatives des de les AMPA
Una AMPA és una oportunitat per als pares, les mares i els mestres de treballar conjuntament per l’escola. És una plataforma obert...