Paisatges sonors: suggeriments quotidians
«Llebres» i «tortugues»: una oportunitat per atendre la diversitat a l´aula
Com són contemplades les diferències entre l’alumnat a l’escola? Amb incomoditat? Com quelcom ineludible? Com a oportunitats...
Ovide Decroly
Ovide Decroly El retorno a la naturaleza: ¿un desafío en tiempo de pandemias? Durante la primera mitad del siglo pasado se consolidaron a...
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre… de la tempesta
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre... de la tempesta David Altimir Sans Mestre a l’escola Les Pinediques. Taradel...
Ciencia y cocina
ciencia industrialLas posibilidades que ofrece el tema de la relación de la alimentación con la ciencia son inabarcables, una vez que i...
Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...
Liliana Aldai
Arcàdia, la força d’existir!
Tota educació centrada en el principi de llibertat ha de reflexionar per força sobre ell mateix, ja que, depenent de com s’entengu...