COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
Disquisiciones divulgativas
La LOMLOE i la modernització del currículum
El juego del calamar
El juego del calamar Esta serie ha impactado en nuestra sociedad y en nuestro día a día este otoño, y como no podía ser de otra ma...
Preguntes obertes a la noció de «competència».
A partir de l'anàlisi de la noció de competència des de la psicologia sociocultural, l'article planteja un seguit d'interrogants sobre...
Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...
Per arrodonir: Escoles que generen benestar
Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...