Frato
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Què comporta desenvolupar la competència científica?
Els darrers anys, el concepte de ½competència+ ha començat a formar part del vocabulari de l'escola: ½competències bàsiques+, ½pro...
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
Material complementari. Taules de programació: Tinkering: de la mà al pensament
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació reproduïm les taules de programació de la proposta didàctic...
Ilusión que viene y va
Ilusión que viene y va Sinceramente, no siempre tuve claro que quisiera dedicarme a la educación, pero sí que supe que quería trab...
Matefactoría
És en els contextos educatius més complexos on cal unificar esforços i fer treballar la creativitat per donar una resposta &iacut...