Com fem entrar les famílies a l’aula?
Què en sobreviu de l´educació quan no hi ha escoles?
Què en sobreviu de l’educació quan el present es veu amenaçat davant de la impossibilitat d’acudir a les escoles? Qu&...
Processos d’innovació i millora en les pràctiques de l’equip d’orientació
El text següent exposa la manera com un centre educatiu amb una àmplia trajectòria en processos d’innovació i millora ...
Notícies d’interès
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Juntos vamos más lejos
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Màster de secundària: només un punt de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...