L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
Vols que et canti una cançó de bressol?
Aquesta acció cultural és fruit d’una col·laboració entre la comunitat educativa de l’escola infantil pú...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
Els clubs de lectura i lectura compartida
La lectura compartida és un espai privilegiat per desenvolupar la intel·ligència emocional. Es tracta d’una capacitat impor...
Mirar más allà
Ritme a les aules
Actualment, les intencions pedagògiques de l’educació artística, en general, i de l’educació musical, en parti...
Quan les mestres i els mestres obren la mirada.
La necessitat que hi hagi una innovació cultural és una exigència per fer front als canvis accelerats de la societat actual. En educac...
Woices. Aprendizaje compartido, a través de tareas competenciales
La invasión de propuestas tecnológicas de todo tipo es algo que no pasa desapercibido para nadie. Desde la perspectiva del docente, se ...