Cap a on anem ara?
Cap a on anem ara? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando....
La gestió i la convivència del claustre a l’educació secundària
La qualitat de la convivència del professorat repercuteix en el clima del centre i directament a les aules. L’equip directiu ha de prepar...
Usar en lugar de poseer
Usar en lugar de poseer Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solu...
La creación de recursos para educar en diversos contextos
Tres características del universo electrónico y de InternetEn la descripción de la Red de redes se combinan tres características exis...
L’aula, els fogons d’una escola
Ara més que mai podem gaudir d’una gran oportunitat de somiar, planificar i executar una nova escola més adequada a les necessitat...
Amb les famílies: La continuitat del relat en famílies separades
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Taules de programació de la proposta didàctica
Les taules de programació que presentem inclouen: Les competències bàsiques triades i les seves aportacions. Els àmbits, els objec...