Un videojoc d´estratègia per proposar problemes de matemàtiques
Els videojocs d’estratègia són una eina que pot permetre treballar la resolució de problemes matemàtics contextualit...
Coeducando en secundaria, más allá de la anécdota
Conscientes de que era el momento de pasar de la convicción ideológica de la necesidad de practicar la coeducación (paso a menudo dif...
Qué nos dice la investigación científica: Significatividad y funcionalidad
Significatividad y funcionalidad Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimien...
A quines necessitats estem donant resposta?
Aquest article és el resultat de les reflexions que ens ha suscitat la proposta dels ½Minuts menuts+, feta des del Departament d'Acció...
El fet educatiu quotidià i el silenci de l´experiència
L’emergència de l’experiència i l’emparaulament realitzat per les dones i els homes que, dia rere dia, narren i conten...
La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei?
La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei? Fernando Trujillo Sáez El 29 de desembre de 2020 es publicava al BOE la LOMLOE, la més re...
Transformar la secundària en català
Aprendizaje-servicio 100%, una propuesta para que un centro al completo trabaje el ApS
Aprendizaje-servicio 100%, una propuesta para que un centro al completo trabaje el ApS El CEIP Malala de Mairena del Aljarafe tiene como ...