Espacio, bienestar y aprendizaje en la escuela
Existeixen evidències sobre la relació positiva entre la cura de l’espai escolar i la millora del benestar i els resultats d&rsquo...
Comissions mixtes de famílies i mestres a l´Escola dels Encants
Comissions mixtes de famílies i mestres a l’Escola dels Encants En aquest text mostrarem com s’organitza l’Escola dels Encants ...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
De visita al museo
Se valora el proyecto De visita al museo. Este material forma parte del proyecto CREA para la creación de recursos educativos abiertos. E...
Entrevista amb Ernest Maragall
Dediquem el nostre monogràfic a reflectir els trenta anys de l’ensenyament a Catalunya dins la Unió Europea, i pensem que Ernest M...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
La societat necessita estimar l’educació infantil. 5a Declaració Educativa UCEV Des de fa més de deu anys, diversos grups profess...
Ús responsable d´Internet: una proposta didàctica
Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica Rakel Gamito Gómez, Pilar Aristizabal Llorente, María Teresa Vizcarra Mora...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...