El Instituto Escuela Trinitat Nova, el reto de acoger
En este artículo compartimos cómo planteamos la acogida de las familias en nuestro centro educativo desde una mirada sistémica y capaci...
Com podem valdre’ns dels interessos de l’alumnat per ajudar-los a fer aprenentatges amb senti...
Com podem valdre’ns dels interessos de l’alumnat per ajudar-los a fer aprenentatges amb sentit i valor personal? Mariana Solari Maccabell...
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat Una pedagogia cultural crítica a partir de l’Agenda 2030 Gemma Carbó Ribugent Les pa...
PISTAS PARA LA EVALUACIÓN
Para no dejar el juego en manos de la improvisación Manu Sainz A lo largo del monográfico han ido apareciendo numerosos aspectos para ten...
¿Dónde ponemos el acento?
¿Dónde ponemos el acento? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Las plazas de las escuelas en Cardedeu: punto de encuentro familiar
Las plazas de las escuelas en Cardedeu: punto de encuentro familiar En Cardedeu, población de la provincia de Barcelona, se ha intentado ...
Acció adaptativa saludable
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
El rol del professorat a les aules on es practica l’aprenentatge cooperatiu
L’aprenentatge cooperatiu requereix un nou rol docent, tant pel que es refereix a la preparació de la classe com al desenvolupament de le...