Un marc fèrtil per mirar el món. Recursos basals i recursos circumstancials per a les aventures d...
Els projectes a l’educació infantil sorgeixen de la vida de l’aula, de l’activitat, de les relacions, de les converses... Exper...
Construcción progresiva del concepto de espontaneidad química en secundaria
L´educació inclusiva en temps de covid-19
Davant de la complexa situació que viu el món acadèmic a causa del confinament i la manca de presencialitat per la covid-19, ens ...
Deixin jugar, si us plau
Criatures assegudes fent assemblees interminables; que completen fitxes o que realitzen propostes que no concorden gens amb la seva reali...
Treball per projectes, AC i activitats de matemàtiques
Notícies d’interès
Què fer amb el mòbil?
Avui dia, educar és molt complicat, perquè la canalla és molt diferent de la d’abans i sap molt bé què vol. L...
Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...