Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges Incorporar un nou llenguatge a educació primària, en ...
Ús responsable d´Internet: una proposta didàctica
Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica Rakel Gamito Gómez, Pilar Aristizabal Llorente, María Teresa Vizcarra Mora...
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública El concepto de escuela pública se ha ido definiendo y redefiniendo en nu...
Arte por todas partes
Quim Preixens Ferrando, Lidia Carretero Alcolea Aprender por medio del arte es, y ha sido siempre, una prioridad en el Instituto Escuela ...
Atencions de la vida quotidiana
Tenir cura amb rigor és un acte transcendent, vital. Educar no és aliè a aquesta circumstància i ens impulsa a considerar ...
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Canvia les teves paraules i canviarà el teu entorn
Es presenta una experiència que neix de la col·laboració entre un centre públic de Santander i la Universitat de Cant...
Més enllà de l´observació profètica
Si reduïm l’observació a l’aplicació d’unes tècniques, d’uns instruments i d’uns ítems ...