La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
10 mesos, 10 aprenentatges
El projecte 10 mesos, 10 aprenentatges consisteix en una sèrie de miniactivitats que l’alumnat desenvoluparà voluntàriament...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
La biblioteca escolar, un univers infinit de possibilitats
En el context actual de transformació pedagògica, les possibilitats reals de la biblioteca escolar com a agent innovador i catalitzador ...
L´autoregulació, el ritme i les famílies
Per arrodonir: Neourociència, neuroeducació
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...
Miquel Àngel Essomba, expert en temes d’interculturalitat. «Trencar barreres, construir ponts»...