Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu María Paczkowski Reloba Institut Martí Pous. Barcelona Facultat d’E...
Andamiajes para la incorporación de las prácticas artísticas en la escuela
El caso del CEIP Santa Teresa Jodie di Napoli Algarra La incorporación de las prácticas artísticas en las dinámicas de la escuela ...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència Luis Tapia Martín, Paloma Castro Villén El CRA de Lozoyuela &#...
L’avaluació dels aprenentatges competencials
En aquest curs 2018-2019 ha entrat en vigor a Catalunya l’ordre d’avaluació que té la finalitat de comprovar el grau de cons...
Pistes per a l’avaluació: Detecció: quan cal preguntar-se per què un infant fa el que fa?
Intervenir-hi sense interferir-hi: el canvi del paper de la persona adulta
Trobar la millor manera d’intervenir en el món de l’infant sense interferir-hi és difícil, per això el treball...
Tenir cura de l’escola