Las características individuales de los niños y su mundo social más amplio
En aquest capítol l'autora reflexiona sobre les característiques individuals dels nens i el seu món social. S'aborden els princip...
Emociones primarias y su alquimia
L’amor, la por, la ràbia, la tristor i l’alegria són les primeres emocions que tenim tots quan naixem. A partir de les emoci...
Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
Desarrollo de la identidad en la primera infancia
¿Qué pasa con el 0-3?
Talleres de matemáticas con las familias
Entre la urgència i la importància. És viable l’essencialitat?
Entre la urgència i la importància: és viable l’essencialitat? Un compromís social per a l’escola, l’educaci...
Va de… ¿Boletines de notas o informes de evaluación?
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...