Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, t...
Fem escola. Descobrim Gebut
La proposta d’aprenentatge servei que es presenta en aquest article es va iniciar el juliol de 2017, coincidint amb el canvi d’equip dire...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
El cos i el moviment, presents a l’escola
Dues mestres de l’etapa 3-6 d’educació infantil comparteixen la seva experiència com a psicomotricistes a l’escola &Ia...
Tant de bo que algun dia sigui avui
Són les tres de la tarda, els nens i les nenes comencen a entrar a l’escola i, com és costum, es van saludant mentre deixen les se...
Frato
La educación se lo merece. Nunca es tarde
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...