araArt. Transformar a través de les arts
Presentació del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín Des de sempre, l’escola catalana compta amb una rica e...
Justícia climàtica?
Els més perjudicats són els qui menys culpa hi tenen Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replant...
Taules de programació de la propuesta didàctica
PROJECTE DE RECERCA: «SALVEM EL PLANETA» Contribució del projecte de recerca als objectius generals de l’etapa Conèixer i ap...
El relat comunitari com a valor de pertinença
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
El demà es fa ara
Quan tindrem una administració que no es dediqui a burocratitzar la tasca educativa i que confiï en el bon criteri dels professionals?...
Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Amistat en el segon cicle d´educació infantil
Es narren processos d’amistat d’infants del segon cicle d’educació infantil: com han nascut, com s’han transformat i co...