Raíces y escuela
Sin raíces no hay alas. (Bert Hellinger)Estas palabras de Bert Hellinger nos ayudan a pensar en nuestro cometido como institución educa...
Recursos para la práctica: Guía de navegación de la biblioteca infantil
Protocolos de actuación y procedimientos en centros de educación infantil del Consorcio Haurres...
Datos generales del Consorcio HaurreskolakEl Consorcio Haurreskolak nació hace seis años para dar solución a las nuevas necesidades de...
Construir és construir-se
Construir és construir-se Destruir les torres edificades amb les capses de cartró és el joc favorit d’un infant. Cada vegada que ...
Seguim amb el lideratge
Seguim amb el lideratge Estem enfilant el curs que ens hauria d’anar portant a la normalitat escolar. No en podem treure massa coses bone...
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
araArt. Transformar a través de les arts
Presentació del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín Des de sempre, l’escola catalana compta amb una rica e...
Justícia climàtica?
Els més perjudicats són els qui menys culpa hi tenen Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replant...