Taules de programació: Espantant els yokais
De retorn de les vacances d'estiu i del període de confinament, després de mesos de no conviure com a grup i no venir a l'escola, cada c...
Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...
¡Viseras para todo el mundo!
Formar equip i sentir-se’n
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Alumnat amb discapacitat visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar La pandèmia i els diversos confinaments han tingut una repercuss...
RECURSOS PARA LA PRÁCTICA
Y mientras juegan, ¿yo qué hago? Aunque se sigue manteniendo en muchas realidades esa actitud de maestras y maestros que basan su trabajo...
Píldoras creativas
El mecanisme de les analogies es fonamenta en l’habilitat de relacionar coses ben diferents, una estructura creativa que s’ha desenvolupa...